کدخبر: ۱۹۲۹
۱۵ خرداد ۱۳۹۲ ساعت ۱۹:۱٦
چاپ

حجه السلام و المسلمین سید محمد باقر عبادی در جمع بازاریان بیرجند:

قیام 15 خرداد در واقعه فریاد عزتمندانه ملت ایران بود در برابر استعمار و استبداد/ امام خمینی (ره) می فرمود: هیج کس در جامعه اسلامی نباید مردم ، رای و خواسته مردم را اهمال کند.

قیام 15 خرداد در واقعه فریاد عزتمندانه  ملت ایران بود در برابر استعمار و استبداد/ امام خمینی (ره) می فرمود: هیج کس در جامعه اسلامی نباید مردم ، رای و خواسته مردم را اهمال کند.

سران آمریکا دم از حقوق بشر می زند بالاترین جنایات رو مرتکب می شوند، تجهیرات سمی در اختیار شورشیان و سوری و وهابت قرار می دهند و دم ازحقوق بشرو دموکراسی و آزادی می زنند ، کسی که می خواهد ازانسانیت دفاع کند باید قرآنی باشد و دم از انسانیت بزند.

سید محمد باقر عبادی

  به گزارش خبرنگار پایگاه خبری، تحلیلی بیرجند رسا، نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی به مناسبت قیام 15 خرداد به نکات زیر اشاره کردند: - اگر جامعه ای یا فرد به داشته ها ، نعمته ها ، ظرفیت ها ، استعدادها و قابلیت های خودش توجه کند، این جامعه و این فرد پویاست و تن به هر ذلتی نمی دهد، هر کس گناه می کند  و به آلودگی ها ، پلشتی ها و زشتی ها گرفتار می شود، مطمئن باشد که در ته دلش از حالت عرفانی دور شده است. - سران آمریکا دم از حقوق بشر می زند بالاترین جنایات رو مرتکب می شوند، تجهیرات سمی در اختیار شورشیان و سوری و وهابت قرار می دهند و دم ازحقوق بشرو دموکراسی و آزادی می زنند ، کسی که می خواهد ازانسانیت دفاع کند باید قرآنی باشد و دم از انسانیت بزند. - یک جامعه ای که عزت نفس دارد، تن به ذلت استعمار و استعمارگران  نمی دهد. - قیام 15 خرداد در واقعه فریاد عزتمندانه  ملت ایران بود در برابر استعمار و استبداد. - خداوند در قرآن می فرماید: فرعون اول قومش را ذلیل کرد سپس آنها را به اطاعت خود و پرستش خود دعوت کرد، در دوره شاه همین کار را کردند، کاواره ها و مشرب خواری ها را ایجاد کردند، می خواستن خط فارسی ما را لاتین کنند و تمدن ما را بگیرند ولی امام آمد و به مردم عزت داد. - مردم در 15 خرداد و 22 بهمن عزت پیدا کردن. - یکی از ویژگی های امام (ره) این بود که بعد از خدا نگاهش به مرم بود، در راهپیمایی ها، امام می دانست که مردم انقدر عزیز و ولایی هستند که در انتخابات حضور فعال خواهند داشت. - امام خمینی (ره) می فرمود: هیج کس در جامعه اسلامی نباید رای و خواسته مردم را اهمال کند. - الویت اول نظام، حضور حداکثری مردم در انتخابات است ، تک تک رای مردم در منافع خارجی تاثیر بسزایی دارد. - انتخابات یک مانور مردمی است در برابر بدخواهان نظام. - کاندیداها برنامه هایشان را ارائه دهند،برنامه دادن خوب است ولی وعده های که نمی توان اجرا کرد را برزبان جاری نکنند. -  به فرمایش مقام معظم رهبری اینطور نشود که سال آینده صدای بعضی از کاندیداها را بگذارند و آنها شرمنده بشوند. - سیاست دشمنان انقلاب این است که در انتخابات خدشه وارد کنند، وقتی می بینند نمی توانن جلوی حضور مردم را بگیرند یکدفعه می گویند که تقاب شده ، برنامه ریزی شده و...

نظرات

نظرات شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.