کدخبر: ۳۵۰۰۸
۲۰ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۵۷
چاپ

فرماندارسرایان:

سلامت افراد جامعه نیاز اساسی در توسعه جامعه است

سلامت افراد جامعه نیاز اساسی در توسعه جامعه است

بیرجندرسا-فرماندار سرایان گفت: سلامت افراد جامعه از نظر جسمی و روحی از نیازهای اساسی برای توسعه جامعه است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بیرجندرسا به نقل ازفارس, محمد کریمی صبح امروز در مراسم جشن ولایت تلاشگران عرصه سلامت که با حضور دست‌اندرکاران عرصه سلامت در این شهرستان برگزار شد، ضمن تبریک عید سعید غدیر اظهار داشت: هستی اسلام و رشد و تعالی مسلمانان نشات گرفته از غدیر است.

وی تصریح کرد: همچنین اساسی‌ترین نیاز امروز بشر توجه و درک غدیر است.

کمک 480 میلیون تومانی خیران سلامت در سرایان

فرماندار سرایان شناخت شخصیت والای امام علی(ع) را زمینه‌ساز درک بهتر غدیر دانست و افزود: هر چه زمان بیشتر می‌گذرد شخصیت والای امام علی(ع) و ضرورت شناخت آن حضرت بیشتر نمایان می‌شود بنابراین باید در راستای تبیین و جایگاه آن حضرت تلاش کنیم.

کریمی با بیان این‌که سلامت جامعه و افراد آن نیاز اساسی و ضروری در پیشرفت جامعه است، یادآور شد: رسیدن به رشد و توسعه مستلزم داشتن انسان‌هایی توانمند و سالم است که اگر جامعه سالمی نداشته باشیم رسیدن به توسعه نیز امکان‌پذیر نیست.

وی ادامه داد: در کنار توجه به سلامت جسم باید به سلامت روح و روان نیز توجه شود.

نماینده عالی دولت در سرایان به اقدامات صورت گرفته درحوزه سلامت در این شهرستان و کمک‌های مردمی جمع‌آوری شده توسط مجمع خیران سلامت اشاره و خاطرنشان کرد: در مدت چهار ماهه که از تاسیس مجمع خیران سلامت این شهرستان می‌گذرد حدود 480 میلیون تومان توسط خیران در بحث سلامت کمک شده که اهدای دو دستگاه آمبولانس با تمام تجهیزات توسط  دو نفر از خیران از جمله کمک‌های مردمی در راستای کمک به بهداشت و درمان سرایان بوده است.

نظرات

نظرات شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.

پربیننده ترین ها