کدخبر: ۳٤۹۳٦
۱۹ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۲۹
چاپ

سرهنگ قاسمی خبر داد

تحویل دستگاه دیجیتال به جای ماهواره در خراسان جنوبی انجام می شود

تحویل دستگاه دیجیتال به جای ماهواره در خراسان جنوبی انجام می شود

بیرجندرسا- معاون هماهنگ کننده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی گفت: به افرادی که تا پایان مهر ماه جاری، گیرنده ماهواره خود را سالم و داوطلبانه تحویل پایگاه های بسیج استان دهند، یک دستگاه گیرنده دیجیتال هدیه داده می شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بیرجندرسا به نقل از روابط عمومی سپاه انصارالرضا(ع)خراسان جنوبی، سرهنگ علی قاسمی افزود: این برنامه در راستای اجرای مرحله سوم طرح مقابله با ماهواره صورت می گیرد.

وی با بیان اینکه عملیات فرهنگی مقابله با آسیب های دجال واره سه مرحله دارد، اظهار داشت: مرحله اول از ماه مبارک رمضان تا پایان ماه صفر امسال و مرحله دوم از آخر ماه صفر سال جاری تا آخر ماه صفر سال آینده و مرحله سوم از آخر ماه صفر سال آینده تا سالیان بعد ادامه می یابد.

وی با بیان اینکه هر مرحله از این طرح شامل چند موج است گفت: موج اول در ماه مبارک رمضان و استفاده از فرصت لیالی قدر و روز جهانی قدس و عید سعید فطر ویژه عموم مردم با محوریت خانواده و والدین بود که با کمک خداوند متعال با موفقیت انجام شد.

معاون هماهنگ کننده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی افزود: موج دوم از ابتدای مهر ماه در مدارس و دانشگاه ها به صورت تخصصی صورت می گیرد که اکنون در این مرحله هستیم و موج سوم از ابتدای ماه محرم تا پایان ماه صفر است.

سرهنگ قاسمی به مرحله دوم این طرح اشاره کرد و گفت: شناسایی اساتید و مربیان ویژه طرح، اعزام به دوره های آموزشی، تهیه دستورالعمل جامع، تشکیل قرارگاه جهاد فرهنگی، تهیه و توزیع بسته های فرهنگی، شناسایی بهره برداران، نصابان و توزیع کنندگان ماهواره، برگزاری نشست های مختلف روشنگری و بصیرتی در بین اقشار مختلف و آحاد مردم و فضاسازی محیطی از جمله برنامه ها در این مرحله است.

وی افزود: در مرحله سوم به کسانی که تا پایان مهرماه، گیرنده ماهواره شامل (دیش، رسیور، ال ام بی) خود را سالم و داوطلبانه تحویل پایگاه های بسیج سطح استان دهند، یک دستگاه گیرنده دیجیتال به عنوان مشوق جایگزین هدیه داده می شود.

وی گفت: عملیات فرهنگی مقابله با آسیب ها، اثرات سوء و مخرب ماهواره از طریق آگاه سازی، روشنگری و بصیرت افزایی با رویکرد ایجابی و اقناعی است و هیچ گونه برخورد پلیسی و سلبی صورت نگرفته و نخواهد گرفت.

سرهنگ قاسمی ضمن تقدیر از رسانه های استان خطاب به فعالان این عرصه افزود: فعالان رسانه ای استان سعی کنند در راستای رسالت رسانه ای خویش به نحو مطلوب در این زمینه آگاه سازی کنند.

وی خاطرنشان کرد: هرچند برخی از اظهار نظرها دور از انصاف و از روی ناآگاهی و بی اطلاعی است اما این نظرها باعث کند شدن این حرکت فرهنگی نخواهد شد و در دراز مدت، مردم فهیم ما، خود به نیت خیرخواهانه مجموعه عظیم بسیج پی خواهند برد

نظرات

نظرات شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.

پربیننده ترین ها