کدخبر: ۳۸۸۱۱
۲۳ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۰۹:۳۷
چاپ

بازتاب بین‌المللی حضور باشکوه مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن؛

اذعان رسانه های خارجی به حضور میلیونی مردم ایران در راهپیمایی/ المانیتور: ایران نفوذ ژئوپولیتیک قابل توجهی در سراسر خاورمیانه دارد

اذعان رسانه های خارجی به حضور میلیونی مردم ایران در راهپیمایی/ المانیتور: ایران نفوذ ژئوپولیتیک قابل توجهی در سراسر خاورمیانه دارد

بیرجندرسا-روزنامه صهیونیستی جروزالم پست در گزارشی به حضور گسترده مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن پرداخت و نوشت: میلیون‌ها نفر در سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران به خیابان‌ها آمدند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بیرجندرسا به نقل از رجانیوز, رسانه های خارجی در گزارش های متفاوت خود به حضور میلیونی مردم ایران در راهپیمایی ۲۲ بهمن اذعان کردند.

 
خبرگزاری آلمان طی خبری به پوشش راهپیمایی مردم ایران به مناسبت سی وششمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در ایران پرداخت.
 
بنابر گزارش تسنیم؛ این خبرگزاری نوشت: ایرانی‌ها روز چهارشنبه پیروزی انقلاب در ایران را جشن گرفتند.
 
این خبرگزاری غربی نوشت که میلیون‌ها نفر در این راهپیمایی‌ها که در تهران و دیگر شهرها برگزار شد مشارکت کردند.
 
نیویورک‌تایمز: مردم ایران شعار «مرگ‌بر آمریکا» و «مرگ‌بر اسرائیل» سر دادند
 
یک روزنامه آمریکایی در پوشش راهپیمایی مردم ایران در سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی نوشت که مردم شعارهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل سر می‌دادند.
 
روزنامه آمریکایی "نیویورک تایمز" در گزارشی به پوشش راهپیمایی مردم ایران در سی و ششمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران پرداخت.
 
این روزنامه نوشت این راهپیمایی در حالی برگزار می‌شود که ایران در حال مذاکره با قدرت‌های جهان درباره برنامه هسته‌ای خود است.
 
نیویورک‌تایمز نوشت: مردم در تهران و دیگر شهرهای ایران شعارهای "مرگ بر آمریکا" و "مرگ بر اسرائیل" سر می‌داند.
 
آسوشیتدپرس: مردم ایران در راهپیمایی ۲۲ بهمن به تحریم‌های غرب اعتراض کردند
 
یک خبرگزاری آمریکایی در پوشش راهپیمایی سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران نوشت که مردم در این راهپیمایی به تحریم‌های غرب علیه ایران به دلیل برنامه هسته‌ای اعتراض کردند.
 
خبرگزاری آمریکایی آسوشیتدپرس در گزارشی به پوشش راهپیمایی گسترده مردم ایران به مناسبت سی و ششمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران پرداخت.
 
این خبرگزاری تاکید کرد که تظاهرات گسترده مردم در حالی برگزاری می‌شود که دیپلمات‌های ایرانی در حال مذاکره با قدرت‌های جهانی درباره برنامه هسته‌ای خود است.
 
آسوشیتدپرس نوشت: در سال‌های اخیر، ایران از مراسم  پیروزی انقلاب اسلامی ایران برای اعتراض به غرب به دلیل تحریم‌ها علیه این کشور بهره برده است.
 
این خبرگزاری نوشت که دیپلمات‌ها هم اکنون در حال مذاکره درباره توافق نهایی هستند.
 
خبرگزاری فرانسه: مردم تصاویر رهبر ایران را در راهپیمایی در دست داشتند
 
خبرگزاری فرانسه در پوشش راهپیمایی مردم ایران در ۲۲ بهمن نوشت که مردم تصاویری از رهبر ایران و بنیانگذار انقلاب اسلامی ایران در دست داشتند.
 
خبرگزاری فرانسه در گزارشی با پوشش راهپیمایی سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در ایران نوشت که ایرانی‌ها در میدان آزادی تجمع کردند تا سی و ششمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را جشن بگیرند.
 
این خبرگزاری غربی نوشت که ایرانی‌ها در شهرها و روستاها در سرتاسر کشور در راهپیمایی مشارکت کردند.
 
خبرگزاری فرانسه نوشت: راهپیمایان تصاویر "آیت‌الله علی خامنه‌ای" رهبر ایران و "آیت‌الله روح‌الله خمینی" را در دست داشتند.
 
ای‌بی‌سی آمریکا: مردم ایران شعارهایی علیه آمریکا و اسرائیل سر می‌دادند
 
یک شبکه خبری آمریکایی در پوشش خبر راهپیمایی گسترده مردم ایران به مناسبت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران اعلام کرد که مردم در این راهپیمایی شعارهایی علیه آمریکا و اسرائیل سر می‌دادند.
 
به گزارش تسنیم، شبکه خبری ای‌بی‌سی آمریکا تظاهرات امروز مردم در سرتاسر ایران به مناسبت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را پوشش داد.
 
این شبکه خبری نوشت که در تهران و سرتاسر ایران راهپیمایی برگزار شد و تظاهرات کنندگان شعارهایی علیه آمریکا و اسرائیل سر می‌دادند.
 
واشنگتن‌پست: ایرانی‌ها شعارهای ضدآمریکایی و ضداسرائیلی سر دادند
 
روزنامه آمریکایی واشنگتن پست در بازتاب راهپیمایی ۲۲ بهمن نوشت که ایرانی‌ها در این راهپیمایی شعارهای ضدآمریکایی و ضداسرائیلی سر دادند.
 
روزنامه آمریکایی واشنگتن پست در گزارشی به بازتاب حضور پرشکوه مردم ایران در راهپیمایی ۲۲ بهمن در سراسر کشور پرداخت.
 
واشنگتن پست در گزارش خود نوشت که تلویزیون ایران تصاویری از حضور مردم در جای جای ایران پخش کرد که مردم در این راهپیمایی شعار «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل» سر می‌دادند.
 
یدیعوت‌آحارونوت: مردم ایران سالگرد پیروزی انقلاب را جشن گرفتند
 
یک روزنامه صهیونیستی در پوشش راهپیمایی گسترده ۲۲ بهمن نوشت که مردم ایران در سرتاسر این کشور سالگرد پیروزی انقلاب را جشن گرفتند.
 
پوشش راهپیمایی گسترده مردم به مناسبت ۲۲ بهمن ماه همچنان ادامه دارد و روزنامه صهیونیستی یدیعوت آحارونوت نیز به پوشش این رویداد پرداخت.
 
یدیعوت آحارونوت در گزارش خود نوشت که مردم ایران در سرتاسر این کشور روز چهارشنبه، پیروزی انقلاب اسلامی در ایران را جشن گرفتند.
 
جروزالم‌پست: میلیون‌ها ایرانی در سالروز پیروزی انقلاب اسلامی به خیابان‌ها آمدند
 
روزنامه صهیونیستی جروزالم پست در گزارشی به حضور گسترده و میلیونی مردم ایران در راهپیمایی ۲۲ بهمن اشاره کرد.
 
روزنامه صهیونیستی جروزالم پست در گزارشی به حضور گسترده مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن پرداخت و نوشت: میلیون‌ها نفر در سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران به خیابان‌ها آمدند.
 
جروزالم پست در ادامه گزارش خود نوشت که مردم ایران در حالی که شعارهای «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل» سر می‌دادند به سمت میدان آزادی حرکت می‌کردند.
 
این روزنامه صهیونیستی همچنین به صحبت‌های شخصیت‌های سیاسی ایران پرداخته و نوشته است که رهبران ایران در این راهپیمایی به غربی‌ها گفتند که گزینه‌های خود در قبال ایران را کنار بگذارند.
 
- المانیتور: ایران پس از ۳۶ سال از انقلاب با وجود همه مشکلات به عنوان یک حکومت قوی مطرح است
 
پایگاه خبری المانیتور نوشت: جمهوری اسلامی ایران با وجود همه فشارها، حکومتی قدرتمند و پایدار است.
 
این پایگاه آمریکایی در یادداشتی درباره سالگرد پیروزی انقلاب نوشت: این مسئله به طور پایدار در ایران ریشه دوانده است.

نظرات

نظرات شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.