کدخبر: ٤۰۹۲۷
۰٤ خرداد ۱۳۹٤ ساعت ۱۱:۳۹
چاپ

آغاز به‌‌کار مدرسه شبانه‌‌روزی حفظ قرآن در بیرجند

آغاز به‌‌کار مدرسه شبانه‌‌روزی حفظ قرآن در بیرجند

بیرجندرسا- کارشناس امور قرآنی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه خراسان جنوبی اظهار کرد: از مهرماه امسال ۳۵ نفر که در مدرسه شبانه‌روزی حفظ قرآن ثبت نام کرده‌اند، کار حفظ را شروع می‌کنند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بیرجندرسا به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف خراسان جنوبی، کارشناس امور قرآنی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه خراسان جنوبی  گفت: طرح مدرسه شبانه‌روزی حفظ قرآن که افراد با ثبت نام در این مدرسه طی یک سال قرآن کریم را حفظ می‌کنند یکی از ابداعات نیک مؤسسه بیت الاحزان در کشور است.

حجت‌الاسلام مهدی عباسی، بیان کرد: اداره اوقاف خراسان جنوبی با این مؤسسه قراردادی در این زمینه بسته است و ان‌شاءالله از مهرماه سال جاری 35 نفر که در این مدرسه ثبت نام کرده‌اند کار حفظ قرآن را شروع می‌کنند که این مدرسه در بیرجند در محل حسینیه امام رضا(ع) خواهد بود.

وی اظهار کرد: مؤسسه بین الاحزان این طرح را در برخی دیگر از نقاط کشور اجرایی کرده و توانسته است با استفاده از اساتید آموزش دیده و برجسته 1200 حافظ کل قرآن کریم تربیت کنند.

عباسی ادامه داد: علاوه بر این طرح بلندمدت، مؤسسه بیت‌الاحزان طرح کوتاه‌مدتی به نام رحله در زمینه حفظ قرآن نیز دارد که تابستان امسال در خراسان جنوبی اجرایی می‌شود.

وی یادآور شد: این طرح در خراسان جنوبی از 10 تیرماه تا اول شهریورماه سال جاری اجرایی می‌شود و هدف‌گذاری برای پایان طرح، حفظ چهار جزء قرآن کریم است.

 

نظرات

نظرات شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.

پربیننده ترین ها