کدخبر: ٤۰۹٤٤
۰۵ خرداد ۱۳۹٤ ساعت ۱۳:٤۱
چاپ

نمایشگاه پویایی، بالندگی و جوانی جمعیت در بیرجند گشایش یافت

نمایشگاه پویایی، بالندگی و جوانی جمعیت در بیرجند گشایش یافت

بیرجندرسا- به مناسبت هفته جوان (هفته نخست خرداد) نمایشگاه پویایی، بالندگی و جوانی جمعیت امروز با حضور مسئولان حوزه جوانان در مرکز بهداشت شهرستان بیرجند گشایش یافت.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بیرجندرسا، نمایشگاه پویایی، بالندگی و جوانی جمعیت با هدف تداوم فعالیت های اطلاع رسانی به منظور ترویج زندگی سالم، همسویی با سیاست های جدید جمعیتی که از سوی مقام معظم رهبری ابلاغ شده، و همچنین برنامه های ویژه هفته ملی بدون دخانیات(10 تا 4 خرداد) برگزار شده است.

هدف از برگزاری نمایشگاه پویایی، بالندگی و جوانی جمعیت در زنجان تحقق سیاست‌های ابلاغی رهبر انقلاب در مورد ارتقای پویایی، بالندگی و جوانی جمعیت اعلام شده است.

این نمایشگاه با همکاری ادارات ورزش و جوانان، بهزیستی و هلال احمر دایر شده است. بارداری، تربیت فرزند، اختلالات ناباروری، مدیریت استرس، مدیریت بحران، ترویج ازدواج سالم و زندگی با دوام از جمله مهمترین موضوعاتی است که در این نمایش در قالب نمایش، بروشور، کتاب، مشاوره و معاینه دنبال می شود.

این نمایشگاه به مدت یک هفته (به جز جمعه) از ساعت 20 تا 14 دایر خواهد بود و بازدید از آن برای علاقمندان در صبح و عصر آزاد است.

لوح فشرده و بروشورهای آموزشی با محتوای موضوعاتی که مطرح شد، در این مدت بین مراجعان توزیع می شود.

نظرات

نظرات شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.

پربیننده ترین ها