کدخبر: ٤۲٦۸۷
۲۸ مهر ۱۳۹٤ ساعت ۱۳:۳۹
چاپ

باید بدون توجه به دیدگاه‌های سیاسی افرادی پاسخگوی خواسته‌های آنها باشیم

باید بدون توجه به دیدگاه‌های سیاسی افرادی پاسخگوی خواسته‌های آنها باشیم

بیرجندرسا- استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه گاهی از اوقات برای برخی از مسائل با مسئولان تماس گرفته می‌شود که پاسخ‌گوی این تماس‌ها نیستند و این امر در نظام اداری به هیچ وجه قابل قبول نیست، افزود: همه ما موظف هستیم به خواسته‌های مردمی که به عنوان ارزشمندترین سرمایه نظام هستند، توجه کنیم، همچنین هیچ‌گاه در بررسی خواسته‌های آنها نباید دیدگاه‌های خطی لحاظ شود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی بیرجندرسا، وجه اله خدمتگزار استاندار خراسان جنوبی ظهر چهارشنبه در همایش امربه‌معروف و نهی از منکر با بیان اینکه هدف همه برنامه‌های دولت کارایی، اثربخشی، تعهد به آرمان‌های نظام است، افزود: مردم بالاترین سرمایه نظام‌اند و برای اینکه مردم را در همه صحنه‌ها همراه خود داشته باشیم باید به‌حق و حقوق آن‌ها احترام بگذاریم.

وی با تأکید بر اینکه همه مدیران و مسئولان دستگاه‌ها باید در سطوح مختلف به‌درستی وظایف خود را بشناسند، تصریح کرد: نمی‌شود مسئولیتی را به شخصی داد که آموزش‌های کافی را در مقابل مراجعه مردم نداشته باشد.

خدمتگزار ادامه داد: مردم باید وظایف دستگاه‌ها و امکانات و اعتبارات آن‌ها را به‌خوبی بشناسند تا در مراجعه به دستگاه‌ها متوجه پاسخ‌گویی از طرف آن‌ها شوند.

وی بیان داشت: در مقابل دستگاه‌ها نیز وظیفه‌دارند بر اساس اعتبارات و جایگاه قانونی به‌وقت و مطالبات مردم توجه ویژه داشته و پاسخ گوی آن‌ها باشند.

استاندار خراسان جنوبی بابیان اینکه خوش‌رفتاری و برخورد زیبنده کارمند می‌تواند بسیار اثربخش باشد، افزود: همه ما موظفیم مردم را که به‌عنوان بزرگ‌ترین سرمایه نظام قلمداد می‌شوند توجه خاص و جدی داشته باشیم.

وی خواستار پاسخ‌گویی درست به حقوق مردم بدون توجه به دیدگاه‌های سیاسی شد و گفت: نباید هیچ‌گاه در بررسی خواسته‌های مردم دیدگاه خطی لحاظ شود.

خدمتگزار بابیان اینکه گاهی مسائل اخلاقی را فراموش می‌کنیم، گفت: باید فرهنگ ظاهرسازی، تملق، بی‌احترامی و کم‌توجه‌ی به شخصیت و جایگاه افراد را از بین ببریم.

استاندار خراسان جنوبی گفت: همه باید احساس کنند در جامعه‌ای که مملو از آسایش و کرامت و امنیت است زندگی می‌کنند.

وی بابیان اینکه مردم و دستگاه‌ها باید به هم اعتماد داشته باشند، ادامه داد: به این طریق می‌توانیم بسیاری از مسائل و مشکلاتی که در نظام اداری و بخش‌های مختلف وجود دارد را برطرف کنیم.

خدمتگزار با تأکید بر اینکه راست‌گویی و پرهیز از رفتارهای ناشایست در دستور کار دستگاه‌ها قرار گیرد، افزود: امیدواریم بتوانیم در استان منشأ خدمت خالصانه و صادقانه برای مردم باشیم.

نظرات

نظرات شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.

پربیننده ترین ها