کدخبر: ٤۲۹٤٦
۳۰ آذر ۱۳۹٤ ساعت ۰۷:۲۸
چاپ

مسئولین فرهنگی به گوش:

هنری که فروش آن هنرمندی می خواهد

هنری که فروش آن هنرمندی می خواهد

بیرجندرسا- دانشجوی فارغ التحصیل رشته معماری دانشگاه آزاد اسلامی بیرجند با خلق آثار هنری و به فروش رساندن آنان به نفع کودکان سرطانی خلق فرهنگی زیبا را در جامعه احیا می کنند، آنان بدون کمک از هیچ مسئول فرهنگی خود دست به انجام کاری زدند که در جامعه رو به فراموشی است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی بیرجندرسا، نمایشگاه فروش آثارهنری از قبیل نقاشی روی شیشه و رنگ روغن از هفته گذشته در دانشگاه آزاد اسلامی بیرجند آغاز به کار کرده  است.
این آثار هنری توسط دانشجوی فارغ التحصیل رشته معماری دانشگاه آزاد اسلامی بیرجند طراحی و به نمایش گذاشته شده و 30درصد هزینه تابلو های به فروش رفته صرف  کمک به کودکان سرطانی خواهد شد
این نمایشگاه تاآخرسال جاری دراتاق 203دانشکده علوم انسانی به فعالیت خود ادامه خواهد داد.
خانم اعظم زرگر طراح این آثار هنری،حمایت از کودکان سرطانی را وظیفه هر مسلمان دانست و گفت: نباید از حال بیماران به خصوص کودکان سرطانی غافل شد و همیشه شعار حمایت از بیماران باید سرداده شود.
وی تصریح کرد:علت برپایی نمایشگاه در دانشگاه این است که دانشگاه همیشه سرآغاز حرکت ها بوده است و اگردانشجو حرکت کرد همه را به دنبال خود خواهد کشید.
وی در پایان گفت:ماجوانان باید برای دیگران الگو نمونه باشیم تا همه بدانند دانشگاه پرورشگاه خودسازی است ،که اگر دردانشگاه به خدا و  مسائل معنوی  توجه شود در نهایت به خودسازی خواهیم رسید.

نظرات

نظرات شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.