کدخبر: ۸٤۰۱۸
۲٦ بهمن ۱٤۰۲ ساعت ۱۹:٤۲
چاپ

باید در بکارگیری نیروهای خلاق در طراحی پاویون و ایده‌پردازی در معرفی ظرفیت‌ها بیش از پیش بهره‌مند شویم

بیرجندرسا-مشاور وزیر و مدیرکل حراست وزارت میراث فرهنگی اظهار داشت: «لازم است در جهت جذب سرمایه‌گذاران خارجی و حمایت از سرمایه‌گذاران داخلی در حوزه گردشگری و صنایع‌دستی گام‌های محکمی برداریم و در بکارگیری نیروهای خلاق در طراحی پاویون و ایده‌پردازی در معرفی ظرفیت‌ها بیش از پیش بهره‌مند شویم».

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی بیرجندرسا، مشاور وزیر و مدیرکل حراست وزارت میراث فرهنگی، در بازدید از پاویون خراسان جنوبی در هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری، بیان کرد: «در دو سه سال اخیر شاهد انجام اقدامات خوبی در حوزه میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان جنوبی بوده‌ایم».


سلطانی، با اشاره به توجه ویژه اداره‌کل میراث فرهنگی خراسان جنوبی به توسعه صنعت‌گردشگری، احیاء بافت‌های تاریخی و حمایت از صنعتگران این حوزه اشاره کرد و افزود: «این عملکرد نشان‌دهنده وحدت و همگرایی بین اداره‌کل با شهرستان‌ها است».

وی، اظهار داشت: «لازم است در جهت جذب سرمایه‌گذاران خارجی و حمایت از سرمایه‌گذاران داخلی در حوزه گردشگری و صنایع‌دستی گام‌های محکمی برداریم و در بکارگیری نیروهای خلاق در طراحی پاویون و ایده‌پردازی در معرفی ظرفیت‌ها بیش از پیش بهره‌مند شویم».

سلطانی، به ضرورت حمایت از صنعتگران حوزه صنایع‌دستی و گردشگری تأکید کرد و افزود: «خراسان جنوبی باتوجه به ظرفیت‌هایی که دارد باید در مسیر معرفی هرچه بیشتر و توسعه گردشگری خود حرکت کرده و مورد حمایت قرار بگیرد».