کدخبر: ۸٤۳۱۱
۱٦ اسفند ۱٤۰۲ ساعت ۱۰:۲۱
چاپ

ثبت ۱۵ هزار و ۱۹ فرصت شغلی در خراسان جنوبی

بیرجندرسا-ایجاد ۱۵ هزار و ۱۹ فرصت شغلی از آغاز امسال در خراسان جنوبی، تحقق ۱۴۰ درصدی تعهد اشتغال در سامانه رصد را در این استان رقم زد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بیرجندرسا به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان گفت: ثبت ۱۰ هزار و ۶۵۰ اشتغال جزو تعهدات امسال استان است که تا کنون این تعداد، توسط دستگاه‌های اجرایی در سامانه رصد ثبت شده است.

اشرفی از فعالیت ۳۴ دستگاه اجرایی استان در زمینه ثبت اشتغال در سامانه رصد خبر داد و افزود: خراسان جنوبی در زمینه ثبت اشتغال ایجاد شده و صحت سنجی جزو استان‌های برتر کشور است.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان گفت: بیشترین اشتغال ثبت شده به ترتیب مربوط به بهزیستی، شرکت برق و فرهنگ و ارشاد بوده است.

اشرفی افزود: بر اساس گزارش اخذ شده از سامانه، بیشترین تعداد اشتغال ثبت شده مربوط به شهرستان‌های بیشترین با ۳ هزار و ۱۳۳ مورد، قاینات هزار و ۶۴۳ مورد و طبس با هزار و ۵۳۶ مورد بوده است.

وی گفت: بیشترین اشتغال ثبت شده در سامانه رصد مربوط به کمیته امداد امام خمینی (ره) با دو هزار و ۶۲۸، بنیاد برکت با ۲ هزار و ۴۸۱ و صمت با دو هزار و ۲۷ مورد اشتغال در سال جاری بوده است.