کدخبر: ۸٤٤۰٦
۲۷ اسفند ۱٤۰۲ ساعت ۰۸:۵٦
چاپ

افزایش ۱۸ درصدی قبولی داوطلبان دانشگاه پیام نور

بیرجندرسا-سرپرست دانشگاه پیام نور خراسان جنوبی از افزایش ۱۸ درصدی پذیرفته شدگان دوره تکمیل ظرفیت این دانشگاه نسبت به سال گذشته خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بیرجندرسا به نقل از خبرگزاری صدا و سیما،شبانی با اشاره به اعلام نتایج تکمیل ظرفیت مقطع کارشناسی دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی ۱۴۰۲ از سوی سازمان سنجش آموزش کشور گفت: ۵۱ هزار نفر از داوطلبان ورود به دانشگاه در سراسر کشور در مقطع کارشناسی در دانشگاه پیام نور پذیرفته شده اند که بیش از ۸۵۰ نفر از این تعداد مربوط به خراسان جنوبی است.

وی افزود: فرآیند اطلاع رسانی برای پذیرش داوطلبانی که در مراکز و واحد‌های استان پذیرفته شده اند همزمان با سراسر کشور آغاز شده است.

سرپرست دانشگاه پیام نور خراسان جنوبی همچنین گفت: ثبت نام پذیرفته شدگان تکمیل ظرفیت مقطع کارشناسی دانشگاه پیام نور به صورت غیرحضوری از ۲۶ اسفند تا ۱۴ فروردین ۱۴۰۳ در سایت گلستان به آدرس https://reg.pnu.ac.ir انجام می‌شود.

شبانی افزود : پذیرفته شدگان پس از ورود به سایت در مهلت اعلام شده و با مطالعه صفحه ورودی می‌توانند با استفاده از شناسه کاربری و گذرواژه در صفحه اول سایت گلستان  وارد این سامانه آموزشی شوند و نسبت به تکمیل و بارگذاری مدارک اقدام کنند.

وی گفت: تاریخ انتخاب واحد پذیرفته شدگان جدید از ۱۵ تا ۲۸ فروردین و تاریخ درخواست مهمان برای این دسته از پذیرفته شدگان نیز ۱۵ تا ۲۶ فروردین است.