کدخبر: ۸٤٦۹۳
۰٤ اردیبهشت ۱٤۰۳ ساعت ۰۹:۵٦
چاپ

برخورد چند خودرو با شتر در طبس ۶ مصدوم داشت

بیرجندرسا-رئیس پلیس راه خراسان جنوبی گفت: برخورد سه تریلی و یک سواری در جاده طبس به اصفهان ۶ مصدوم بر جای گذاشت.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بیرجندرسا به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ علیرضا رضایی روز سه شنبه اظهار کرد: شب گذشته با اعلام مرکز فوریت های پلیسی مبنی بر وقوع حادثه رانندگی در محور طبس به اصفهان بلافاصله ماموران و نیروهای امدادی به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: ماموران با حضور در محل حادثه مشاهده کردند یک تریلی که از طبس به اصفهان در حرکت بود با یک نفر شتر برخورد کرد و شتر به لاین مقابل پرت شد.

رئیس پلیس راه خراسان جنوبی گفت: همزمان سه تریلی هم سرویس و یک سواری پشت آنها در لاین مقابل در حرکت بودند که تریلی اول با شتر پرت شده برخورد کرد و در ادامه هر سه تریلی و سواری به صورت جلو عقب با هم برخورد داشتند که بر اثر این سانحه ۶ نفر مصدوم و با اورژانس به بیمارستان منتقل شدند.

وی با بیان این که علت تصادف توسط کارشناسان پلیس راه در دست بررسی است تصریح کرد: رانندگان با رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی و رعایت فاصله طولی مناسب از هرگونه عجله و شتاب بی مورد پرهیز کنند تا شاهد این گونه حوادث تلخ نباشیم.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی هم درباره این حادثه گفت: امدادگران هلال‌ احمر شهرستان طبس با تلاش پنج ساعته به هشت مصدوم تصادف زنجیره‌ای در جاده طبس - خور بیابانک امدادرسانی کردند.

محمدعلی کاوسی افزود: شب گذشته براساس اعلام مرکز کنترل و هماهنگی عملیات جمعیت هلال احمر استان، در کیلومتر ۹۰ جاده طبس - خور بیابانک یک تصادف زنجیروار رخ داد.

وی گفت: در این حادثه یک دستگاه تریلی با یک خودرو تیبا و یک نفر شتر برخورد کرد و هشت نفر مصدوم شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی با بیان اینکه این حادثه کشته نداشته است ادامه داد: عوامل امدادی هلال احمر به مدت ۳۰ دقیقه با استفاده از "ست هیدرولیک نجات" موفق به رهاسازی یک مصدوم شدند.

پربیننده ترین ها