کدخبر: ۵۳۸۳
۱۱ مرداد ۱۳۹۲ ساعت ۱٦:۰٤
چاپ

قائم مقام نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی:

روز قدس نماد مبارزه با استکبار، کبر و غرور است/ پس از تنفیذ رئیس جمهور منتخب، همراهی و کمک به وی واجب است

روز قدس نماد مبارزه با استکبار، کبر و غرور است/ پس از تنفیذ رئیس جمهور منتخب، همراهی و کمک به وی واجب است

بیرجندرسا-قائم مقام نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند با اشاره به تنفیذ رئیس جمهور منتخب توسط رهبر معظم انقلاب گفت: پس از تنفیذ واجب است که در جهت اطاعت از ولی امر مسلمین جهان؛ رئیس جمهور منتخب را همراهی کنیم.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بیرجندرسا حجت الاسلام و المسلمین دکتر علی رضایی بیرجندی در خطبه‌های این هفته نمازجمعه شهرستان بیرجند به مطالب زیر اشاره کرد:

*روز قدس نماد مبارزه با استکبار و کبر و غرور و نماد و همبستگی مسلمانان و آزادی‌خواهان جهان با فلسطینیان در برابر خوی استکباری رژیم صهیونیستی است. مردم در ایران و سراسر دنیا در این روز به وظیفه خودشان در امر مقابله با این رژیم غاصب عمل کردند.

*65 سال است که استکبار جهانی برای تسلط بر منابع جهان اسلام، نسل کشی یک ملت مظلوم را در دستور کار قرار داده است که تنها راه مقابله با این هجمه دشمن راه مدنظر امام خمینی(ره) که همانا بیداری جامعه اسلامی است، می‌باشد.

*شیخ فضل الله نوری عالم بزرگی بود که جان خود را در راه دین داد. علما حافظان حریم دین‌ هستند. عالمان کسانی هستند که با جانشان در مقابل جان و دین مردم دفاع می‌کنند.

*حقوق انسان و کرامت بشری تنها در سایه اسلام و تفکر اسلامی، دین و معنویت تامین می‌شود.

** خبرنگاران باید با کاری جهادی، فرهنگ و دین را در جامعه احیا کنند

*فرزندان مجاهد ایران اسلامی باید تلاش کنند تا با استفاده از امکانات موجود الگوی خوبی برای جهان اسلام و کل دنیا ارئه دهند. برای تحقق این امر جوانان ما باید روز به روز بر مجاهدت علمی خودشان بیفزایند. پیشرفت‌های علمی روز افزون کشور مرهون زحمات همین عزیزان است.

*خبرنگاران باید همانند یک مجاهد در جهت احیای فرهنگ، قرآن و دین مردم تلاش کرده و جامعه را به سمت جلو پیش ببرند. طبق گفته رهبر معظم انقلاب خبرنگاران باید مشکلات را بدون غرض و بدون عیب جویی به مردم انتقال دهند.

*خبرنگاران هم باید منذر و هم مبشر باشند تا بتوانند به وظایفشان عمل کنند.

*مراسم تنفیذ رئیس جمهور منتخب فردا انجام می‌شود که حکم ولی فقیه بمنزله مشروعیت منتخب مردم است و زمانی که امضای نائب امام زمان(عج) پای حکم رئیس جمهور قرار می‌گیرد؛ دیگر بر مردم واجب است که در جهت اطاعت از دستور ولی امر مسلمین جهان، رئیس جمهور جدید را همراهی کنند. ارزوی توفیق و عمل به وعده‌ها را برای رئیس جمهور جدید داریم.

نظرات

نظرات شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.