کدخبر: ٤۲۷۳۳
۱۰ آبان ۱۳۹٤ ساعت ۲۱:۱۳
چاپ

حجت الاسلام عبادی:

دانشگاه ها نباید محل جولان فتنه گران باشند / تأمین بودجه ویژه برای استان خراسان جنوبی لازم است+ فیلم

دانشگاه ها نباید محل جولان فتنه گران باشند / تأمین بودجه ویژه برای استان خراسان جنوبی لازم است+ فیلم

بیرجندرسا- عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس در تذکری شفایی خطاب به وزیر علوم گفت: دانشگاه ها نباید محل جولان فتنه گرانی باشند که در گذشته مخل امنیت کشور بودند، در هیچ کشوری به اخلال گران امنیت میدان داده نمی شود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی بیرجندرسا،حجت الاسلام سیدمحمدباقر عبادی در نشست علنی امروز (یکشنبه ۱۰ آبان ماه) مجلس شورای اسلامی، در تذکر شفاهی با گرامیداشت سالروز ۱۳ آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی تأکید کرد: ابتدا از دولت درخواست دارم در ادامه روند اجرای برجام براساس تأکیدات مقام معظم رهبری حرکت کنند.

وی افزود: آنچه را که رهبر معظم انقلاب اسلامی بیان فرمودند، اجرایی و مدنظر قرار بگیرد.

نماینده مردم بیرجند در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: اگر به تأکیدات ایشان توجه نشود و در این زمینه کوتاهی داشته باشیم آسیب های زیادی به کشور وارد می شود.

وی ادامه داد:‌ در دوران پسابرجام هم مراقبت نسبت به نفوذ سیاسی، اقتصادی و فرهنگی کشور نسبت به مردم بایستی مورد  توجه ویژه ای  صورت گیرد.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس در تذکری خطاب به وزیر علوم گفت: دانشگاه ها نباید محل جولان فتنه گرانی باشند که در گذشته مخل امنیت کشور بودند، در هیچ کشوری به اخلال گران امنیت میدان داده نمی شود.

حجت الاسلام عبادی در ادامه در تذکری خطاب به رئیس جمهور و نوبخت رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور، گفت: معمولا بودجه خراسان جنوبی مناسب بسته نمی‌شود، لازم است دولت نسبت به تأمین بودجه ویژه برای استان خراسان جنوبی که از محرومیت ها و دارای پروژه های نیمه تمام زیادی است، اقدام کند.

وی افزود: امیدواریم در بودجه سال آینده اعتبارات خوبی برای این استان در نظر گرفته شود.

وی همچنین در تذکری خطاب به رئیس جمهور گفت: دولت با سفر به استان خراسان جنوبی با مشکلات این منطقه آشنا شدند و مصوباتی در سفرهای جداگانه آقای نوبخت رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور، رئیس جمهور و وزراء و همچنین معاون اول رئیس جمهور برای این استان در نظر گرفت.

حجت الاسلام عبادی در ادامه گفت: مردم منتظر عملیاتی و اجرایی شدن مصوبات دولت هستند و بایستی در این زمینه اقدامات لازم صورت گیرد.

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی در تذکری به وزیر کشاورزی خواستار اختصاص اعتبارات لازم برای استمهال تسهیلات کشاورزان با توجه به بحران آب، خشکسالی و فروش اجباری دام‌ها شد.

وی تذکری خطاب به طیب نیا گفت:‌ از وزیر اقتصاد و رئیس بانک مرکزی می خواهم که هر چه سریعتر طرحی که برای حل مشکلات موسسه میزان در نظر گرفته بودند را عملیاتی کنند./

نظرات

نظرات شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.

پربیننده ترین ها