کدخبر: ۸۰۱۷٤
۲٤ خرداد ۱٤۰۲ ساعت ۱٤:۱٤
چاپ

نماینده ولی‌فقیه در خراسان‌جنوبی :

امر به معروف راهکار جاری شدن خوبی‌ها در جامعه است

بیرجندرسا-نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با تأکید بر اینکه دشمن برای کارهای ناشایست در فضای مجازی تبلیغ می کند، گفت: امر به معروف راهکار جاری شدن خوبی‌ها در جامعه است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بیرجندرسا به نقل از مهر،حجت الاسلام سید علیرضا عبادی صبح چهارشنبه در جلسه شورای ستاد امر به معروف و نهی از منکر خراسان جنوبی اظهار کرد: انقلاب اسلامی توطئه ها و فتنه های اخیر را مانند همه توطئه های گذشته پشت سر خواهد گذاشت.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه در هیچ کجای دنیا نمی توان قانون را نادیده گرفت، بیان کرد: افرادی که در بخش هایی قانون شکنی می کنند مزدور با مزد و یا مزدور بی مزد دشمن و یا جاهل و بی اطلاع هستند و همه را نمی توان به یک شکل دید.

عبادی ادامه داد: در حال حاضر و در فتنه مربوط به حجاب افراد کم تجربه، و بی اطلاع و افرادی که وابسته به بیگانه هستند را نباید یکی دانست و باید آگاهی رسانی لازم را در این زمینه به افراد داد.

وی با تأکید بر اینکه آگاهی بخشی باید به صورت کارشناسی شده صورت گیرد، گفت: توطئه های دشمن ابعاد مختلفی دارد و هر کس بر اساس توانمندی ها و فن خود برای خنثی سازی این فتنه ها باید ورود پیدا کند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی اظهار کرد: دشمن می خواهد زن را از جایگاه والای انسانی و مادری دور کرده و فساد اخلاقی را در جامعه و به ویژه در بین نسل جوان گسترش دهد.

عبادی با تأکید بر اینکه با امر به معروف نگذاریم خوبی ها در جامعه به فراموشی سپرده شود، بیان کرد: امروزه دشمن برای کارهای منفی و ناشایسته در فضای مجازی تبلیغ می کند و در چنین شرایطی ما باید نسبت به واجب امر به معروف و نهی از منکر توجه ویژه داشته باشیم.

وی یادآور شد: امروزه بسیاری از زن های کشورهای غربی هشیار شده و علاقمند به حجاب و ارزش های دینی هستند.