کدخبر: ۲۸٤۰
۲۹ خرداد ۱۳۹۲ ساعت ۰٤:۰٤
چاپ

رشید:

9 هزار واحد مسکونی مهر در خراسان جنوبی تحویل متقاضیان می شود

9 هزار واحد مسکونی مهر در خراسان جنوبی تحویل متقاضیان می شود

به گزارش پایگاه خبری، تحلیلی بیرجندرسا، استاندار خراسان جنوبی گفت: به زودی 9 هزار و 90 واحد مسکونی مهر در استان تحویل متقاضیان می شود.

به گزارش پایگاه خبری، تحلیلی بیرجندرسا، قهرمان رشید ظهر دوشنبه در شورای مسکن استان اظهار کرد: این پروژه ها با اعتبار 304 میلیارد تومان در استان به بهره برداری می رسد.

وی همچنین از بهره برداری 10 پروژه شاخص عمرانی دولت نهم و دهم در استان خبر داد و بیان کرد: افتتاح طرح های گاز رسانی، راه های روستایی و سه بیمارستان از مهم ترین این پروزه ها هستند.

وی بر اجرای سایر پروژه های نیمه تمام دولت در استان تاکید کرد و افزود: مدیران و مسئولان دستگاه های اجرایی تا آخرین لحظه تحویل مسئولیت ها به دولت جدید برای انجام امور مردم اهتمام و تلاش کنند.

رشید بیان کرد: با تلاش و همکاری دستگاه های اجرایی تا کنون 90 درصد مصوبات شورای مسکن استان اجرایی شده است.

 86.3 درصد مردم خراسان جنوبی در انتخابات مشارکت کردند

استاندار خراسان جنوبی در بخش دیگری با اشاره به حضور گسترده و پرشور مردم خراسان جنوبی در انتخابات 24 خرداد ماه اسمسال گفت: در این انتخابات 86.3 درصد مردم  مشارکت کردند که پیش بینی می شود به مانند سایر انتخابات های برگزار شده رتبه برتر کشور را در حضور حداکثری کسب کرده باشیم.

وی  به مجموعه نامزدهای منتخب مردم در انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا و رئیس جمهور جدید تبریک گفت و افزود: از کسانی که برای رقابت نیز در این انتخابات حضور پیدا کردند و زمینه خلق حماسه سیاسی را فراهم کرده نیز تقدیر می کنیم.

 وی بیان داشت: بدون شک  هر چه می گذرد  و بر عمر انقلاب افزوده می شود ، پیشرفتها کشور  و پشتیبانی مردم از این نظام محسوس تر است.

رشید با بیان اینکه انتخابات 24 خرداد ماه در منطقه و دنیا بی نظیر بود، ادامه داد: به منتخبین مردم تبریک می گوییم و امیدورایم در جهت پیشرفت و آبادانی کشور  و حل مشکلات مردم تلاش کنند.

 وی از مدیران خواست تا در فرصت طلایی که دارند در جهت خدمت به مردم تلاش و همت مضاعف داشته باشند.

/ منبع: خبرگزاری مهر/

نظرات

نظرات شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.

پربیننده ترین ها