کدخبر: ۲۸٦۹
۲۹ خرداد ۱۳۹۲ ساعت ۱۵:۲۳
چاپ

پيام استاندار خراسان جنوبي به مناسبت روز جوان

پيام استاندار خراسان جنوبي به مناسبت روز جوان

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بیرجندرسا، استاندار خراسان جنوبی به مناسبت ولادت حضرت علی اکبر علیه السلام و روز جوان پیامی صادر نمود:

جوان، كانون شور و نشاط، استعداد و انرژي، عامل تحرك و رشد و توسعه جامعه است و بنا به فرموده مقام معظم رهبري " انرژي، اميد و ابتكار" سه خصوصيت برجسته جواني است.

جوانان برومند ايران اسلامي شاخص ممتاز نظام مقدس انقلاب اسلامي و قلب تپنده و سرمايه و آينده ملت هستند؛ آنان كه در مراحل مختلف توسعه و عزت ايران اسلامي نقشي بي بديل داشته و دارند. نقش جوانان در شكل گيري و پيروزي انقلاب اسلامي، دلاوري ها و جانفشاني هاي جوانان در هشت سال دفاع مقدس ، حضور فعال و آگاهانه در عرصه هاي سياسي و اجتماعي و دستيابي به پيشرفت هاي علمي، ورزشي، فناوري و... گواهي بر اين مدعاست.

امروز به ‌بركت انقلاب ‌اسلامي زمينه حضور جوانان در همه عرصه‌هاي نظام اسلامي فراهم شده و مشاركت آنان در عرصه‌هاي مختلف، دستاوردهاي گرانبهايي براي جمهوري اسلامي در پي داشته است؛ دستاوردهای بی‌بديل و بی‌شمار دانشمندان و جوانان ايرانی در عرصه‌های مختلف علمی، تكنولوژی، پزشكی، كشاورزی، فناوری و بخصوص دانش هسته‌ای زمينه‌های استقلال و عزت ايران اسلامي و موجبات يأس و نااميدی بيش از پيش دشمن را فراهم آورده است.

در شرايط کنونی که دشمنان اسلام از پيشرفت و عزت ايران اسلامي خشمگين و عصباني هستند، در تلاشند با توطئه هايي نظير تحريم هاي مختلف، دور كردن جوانان از اصالت ديني و معنوي و تهاجم فرهنگي، هويت مردم بخصوص جوانان اين سرزمين را خدشه دار كنند؛ اما بدون ترديد جوانان آگاه و بيدار ايران اسلامي با اتكاء به خداوند متعال و نيروي اراده و خودباوري، با دفاع از ارزش هاي والاي اسلامي و تلاش در عرصه هاي مختلف علمي، فرهنگي و... در جهت عزتمندي ايران اسلامي تلاش خواهند نمود و در دستيابي به قله هاي عزت و افتخار و ره آوردهاي جهاني و بين المللي ان شاءالله بيش از گذشته ممتاز، جلوه گر و اميدآفرين خواهند بود.

اينجانب با تبريك سالروز ولادت باسعادت الگوي بي بديل جوانان، حضرت علي اكبر (ع) براي همه جوانان اين مرز و بوم خصوصاً جوانان مستعد و متدين خراسان جنوبي آرزوي توفيقات روزافزون دارم.

نظرات

نظرات شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.

پربیننده ترین ها