کدخبر: ۲۸۷۱
۲۹ خرداد ۱۳۹۲ ساعت ۱۵:۲۸
چاپ

افتتاح دومين مركز عرضه مستقيم محصولات كشاورزي خراسان جنوبی

افتتاح دومين مركز عرضه مستقيم محصولات كشاورزي خراسان جنوبی

ظهر امروز دومين مركز عرضه مستقيم محصولات كشاورزي استان با اعتباري بالغ بر 300 ميليون تومان در قالب 16 باب غرفه و700 متر مربع زيربنا افتتاح شد. در این مرکز محصولات كشاورزي استان مواد پروتئيني، مواد لبني، خشكبار، صنايع دستي، توليدات روستايي و محصولات زراعي و باغي عرضه خواهد شد وبرای 360نفر به صورت مستقيم و غير مستقيم فرصت شغلي ايجاد شده است

به گزارش خبرنگار پایگاه تحلیلی خبری بیرجندرسا،استاندار خراسان جنوبي در مراسم افتتاح اين مركز گفت: تنظيم بازار و رسيدگي به معيشت مردم از مهم ترين موضوعاتي است كه طي چند سال اخير مورد توجه بوده و اقدامات بسيار خوبي در اين زمينه انجام شده است.

قهرمان رشيد با اشاره به نزديكي ماه مبارك رمضان افزود: پيش بيني هاي لازم در زمينه تأمين ارزاق و مايحتاج اساسي مردم در ماه مبارك رمضان انجام شده و نمايشگاه ضيافت نيز بدين منظور در مركز استان و شهرستان ها به منظور عرضه مستقيم كالاهاي اساسي راه اندازي خواهد شد.

وي با بيان اينكه ذخيره سازي هاي لازم در اين زمينه انجام شده است، گفت: با تدابيري كه انديشيده شده قطعاً مردم با مشكلي در زمينه تأمين كالاهاي اساسي مواجه نخواهند شد.

وي راه اندازي مراكز عرضه مستقيم محصولات كشاورزي در استان را ازجمله اقدامات بسيار مناسب در زمينه حذف واسطه گران و دلالان دانست و افزود: مسئولين ذيربط بايد به گونه اي برنامه ريزي كنند تا اينگونه مراكز در شهرستان ها نيز با همكاري فرمانداران و شهرداران راه اندازي شود.

استاندار خراسان جنوبی  راه اندازي صندوق توسعه حمايت از بخش كشاورزي در استان را از ديگر اقدامات منحصر به فرد در راستاي حمايت از توليدكنندگان و كشاورزان دانست و افزود: با كمك هايي كه از محل اعتبارات استاني و ملي صورت گرفته است تاكنون بالغ بر 20 ميليارد تومان نقدينگي در اين صندوق وجود دارد و آماده ارائه تسهيلات مورد نياز به كشاورزان و توليدكنندگان مي باشد.

نظرات

نظرات شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.

پربیننده ترین ها