کدخبر: ۳۳۱۲۷
۰۲ شهریور ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۳۱
چاپ

توقیف بیش از 10 هزار راس دام غیرمجاز در خراسان جنوبی

توقیف بیش از 10 هزار راس دام غیرمجاز در خراسان جنوبی

بیرجند رسا-سرپرست اداره قرنطینه و امنیت زیستی دامپزشکی خراسان جنوبی گفت: از آغاز سال جاری تاکنون 10 هزار و 449 راس دام غیرمجاز در استان توقیف شده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بیرجند رسا    به نقل  از  فارس ، سعید قاسمی صبح امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به تهدیدات و خطرات ناشی از جابجایی و حمل و نقل غیرمجاز دام اظهار داشت: از آغاز سال جاری تاکنون تعداد 35 محموله دام غیرمجاز در استان کشف شده است.

وی تعداد دام های توقیفی از این تعداد محموله را یک هزار و 330 راس دام غیرمجازعنوان کرد و یادآور شد: میزان محموله های توقیفی در مدت مشابه سال گذشته 121 محموله به ظرفیت 10 هزار و 449 راس دام غیرمجاز بوده است.

ارجاع 35 پرونده به مراجع قضایی

سرپرست اداره قرنطینه و امنیت زیستی دامپزشکی خراسان جنوبی ضمن ابراز خرسندی از روند نزولی جابجایی غیرمجاز دام در استان تصریح کرد: با ارتقای سطح آگاهی های عمومی از طریق اطلاع رسانی و برگزاری کارگاه های آموزشی در ارتباط جابجایی غیرمجاز دام و تهدیدات زیست محیطی به راحتی می توان با این پدیده مبارزه کرد.

قاسمی ادامه داد: دامپزشکی خراسان جنوبی با متخلفان در این حوزه که بهداشت عمومی جمعیت دامی استان را به مخاطره می اندازند به شدت برخورد می کند.

وی خاطرنشان کرد: از آغاز سال جاری تاکنون 35 پرونده ارجاع شده در این زمینه به ...

نظرات

نظرات شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.

پربیننده ترین ها