کدخبر: ۳٤۷٦٤
۱۵ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۱۸
چاپ

محمدمیرزایی:

احداث جایگاه نفت‌گاز در پایانه مسافربری بیرجند مقدور نیست

احداث جایگاه نفت‌گاز در پایانه مسافربری بیرجند مقدور نیست

بیرجندرسا-نماینده شرکت ملی پخش فرآوردهای نفتی منطقه خراسان جنوبی گفت: با توجه به نظریه سازمان محیط زیست احداث جایگاه عرضه سوخت در پایانه مسافربری بیرجند مقدور نیست

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بیرجندرسا به نقل ازتسنیم, محمد میرزایی درجمع خبرنگاران اظهار کرد: امتیاز جایگاه سوخت در پایانه مسافربری بیرجند بر اساس مقررات ابتدا باید از سازمان محیط زیست استعلام  مورد نظر گرفته شود.

وی افزود: مکان یابی برای امتیاز جایگاه نفت گاز در محدود شهری و در درون پایانه مسافربری بیرجند انجام گرفته است.

وی تصریح کرد: با استعلامات گرفته شده از سازمان محیط زیست مبنی بر اعطای امتیاز به دلیل قرار گرفتن در خواست در داخل محدود خدمات شهر بیرجند و عدم فاصله مناسب با منازل مسکونی امکان احداث مقدور نخواهد بود.

میرزایی بیان کرد: در صورت ضرورت در نصب این جایگاه می توان از طریق معاونت امورعمرانی استانداری خراسان جنوبی پیگیری گردد که در حال حاضر در خواست مجددی صورت نپذیرفته است.

وی افزود: در 6 ماهه نخست امسال خراسان جنوبی یک درصد درمصرف بنزین نسبت به سال گذشته کاهش داشته است.

نماینده شرکت ملی پخش فرآوردهای نفتی خراسان جنوبی اظهارکرد: با توجه به ذخیره سازی برای زمستان و فصل سرما دراین مدت نفت سفید نسبت به سال گذشته 6درصد افزایش داشته است.

میرزایی بیان کرد: به دلیل حمل نقل های جاده ای در مسیر پایانه ها مرزی نفت گاز 10 درصد نسبت به مدت مشابه افزایش و در مصرف نفت کوره نیز کاهش  صورت گرفته است.

نظرات

نظرات شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.