کدخبر: ۳٤۷۸٦
۱۵ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۱٤:۰٦
چاپ

وجه اله خدمتگزار:

مجريان قانون از جمله نيروي انتظامي نبايد جلوتر از قانون حركت كرده و رفتاري فراقانوني داشته باشند

مجريان قانون از جمله نيروي انتظامي نبايد جلوتر از قانون حركت كرده و رفتاري فراقانوني داشته باشند

بیرجندرسا- استاندار خراسان جنوبی گفت: مردم بايد مطئمن باشند كه افرادي در نيروي انتظامي هستند كه امينت آنها را از نقطه صفر مرزي تا نزديك ترين نقطه به منطقه سكونت شان برقرار مي كنند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی بیرجندرسا، استاندار خراسان جنوبی در تجلیل از نمونه های ترافیکی و راهوران خاطرنشان کرد:  نیروی انتظامی از جمله دستگاه هايی است که بیشترین میزان ارتباط با مردم را دارد از اینرو اجرای قانون در عین حفظ حرمت، کرامت و شخصیت مردم از مهمترين وظایف نیروی انتظامی است.

وجه اله خدمتگزار افزود: نیروی انتظامی دستگاهی است كه وظايف متعدد و متنوعي را در حوزه هاي مختلف بر عهده دارد كه صدور گواهينامه،صدور كارت پايان خدمت و... نمونه هايي از آنها محسوب مي شود.

وي ايجاد آرامش و امنيت در جامعه را از ديگر وظايف نيروي انتظامي دانست و تصريح كرد: در اين رابطه همه مردم در تمامي اقشار جامعه بايد نيروي انتظامي را در رسيدن به اهداف مورد نظر ياري رسانند.

خدمتگزار رعايت قانون را يك وظيفه همكاني دانست و تصريح كرد: در اعمال قانون نيز مجريان قانون از جمله نيروي انتظامي و عوامل دست اندركار در اين زمينه نبايد جلوتر از قانون حركت كرده و رفتاري فراقانوني داشته باشند.

وي به جلسه اخير كاري خود با وزير ارتباطات و فناوري اطلاعات اشاره كرد و ادامه داد: در اين نشست مقرر شد تمامي جاده هاي مواصلاتي استان تحت پوشش كامل مخابراتي قرار گيرد كه اين امر نقش بسيار مهمي در مديريت حمل و نقل برون شهري و نيز ارسال كمك هاي مورد نياز به حادثه ديدگان در خارج از شهرها خواهد داشت.

دو نفر از همياران پليس به نمايندگي از 150 هميار نمونه پليس توسط استاندار خراسان جنوبي مورد تقدير قرار گرفتند.

نظرات

نظرات شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.