کدخبر: ۳٤۸۲٤
۱٦ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:٤۲
چاپ

سه قولی که وزیر ارتباطات به استاندار خراسان جنوبی داد

سه قولی که وزیر ارتباطات به استاندار خراسان جنوبی داد

بیرجندرسا- وجه الله خدمتگزار گفت: در جلسه ای که با وزیر ارتباطات داشتیم سه قول مهم برای توسعه و پیشرفت استان گرفته شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بیرجند رسا به نقل از خاورستان, استاندار خراسان جنوبی پس از پایان جلسه مدیریت بحران استان که با حضور مهندس نجار، معاون رئیس جمهور صورت گرفت در جمع خبرنگاران گفت: برای اولین بار رئیس جمهور از روستائیان دعوت کرد تا نظرات و مشکلات و پیشنهاداتشان آن ها را جویا شود و این یک اتفاق بسیار خوبی بود که در کشور صورت گرفت.

وجه الله خدمتگزار افزود: روستائیان به خصوص مرزبانان استان به عنوان اقشار ارزشمند جامعه یک سرمایه ی گرانقدری هستند که از نظر اقتصادی و اعتقادی مورد توجه هستند و ما نیز باید آنچه در حد توانمان است برای خدمت به آن ها انجام دهیم زیرا آن ها با کمترین هزینه بیشترین خدمت را به کشور و نظام انجام می دهند.

وی گفت: جلسه ای که معاونت توسعه روستایی رئیس جمهور تدارک دیده بود نیز می تواند یک نقطه ی عطفی برای شناسایی و نیازمندی های روستائیان باشد تا آن ها بتوانند بدون دغدغه و به دور از هر مشکلی به کارهای خود بپردازند.

استاندار خراسان جنوبی در ادامه افزود: رئیس جمهور در جلسه‌ی اخیر به زیبایی، به نقش و جایگاه روستائیان در مدیریت کشور اشاره کردند و از طرفی نیز به دستگاه های مسئول به خصوص بانک ها دستور دادند تا بایک نگاه ویژه در بحث تامین تسهیلات و خدمات به روستائیان با حد اقل کارمزد خدمت رسانی کنند.

وجه الله خدمتگزار به جلسه ای که با وزیر ارتباطات ترتیب داده شده بود نیز اشاره کرد و گفت: در نشستی که با وزیر ارتباطات صورت گرفت قول داده شد تا همه جاده های استان تحت پوشش مخابراتی قرار گیرد.

استاندار خراسان جنوبی خاطر نشان کرد: همچنین توانستیم در این جلسه قول افزایش باند اینترنت را از وزیر ارتباطات بگیریم زیرا استان خراسان جنوبی به عنوان یک استان دانشگاهی در کشور مطرح است و ما باید از این فرصت به خوبی استفاده کنیم و برای دانشجویان فرصت شغلی را فراهم و از دانش آن ها برای حل مشکلات و توسعه استان بهره بریم.

وی در پایان گفت: در این نشست نیز مقرر شد تا پایان سال تمامی روستاهای 5 خانوار به بالا از نعمت ارتباط برخوردار شوند.

نظرات

نظرات شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.